فروشكاه اينترنتي تكفارم فروشكاه اينترنتي تكفارم .

فروشكاه اينترنتي تكفارم

كود معدني تكسا

با استفاده از كود معدني تكسا مواد مغذي اساسي به خاك افزوده خواهد شد و در نتيجه مصرف كودهاي شيميايي به حداقل و يا حتي به صفر خواهد رسيد كه در نتيجه آن مي توان محصولات سالم تر و ارگانيكي را توليد و به بازار مصرف عرضه كرد. همچنين استفاده از كود معدني تكسا به اصلاح ساختار خاك كمك و از فرسايش آن جلوگيري مي كند، به طوري كه در بسياري از زمين هاي كشاورزي كه در طول چندين سال استفاده مستمر از كودهاي شيميايي، امكان كشت جديد از دست رفته است، تزريق كود معدني تكسا در خاك از طريق آب آبياري مي تواند به احياي شرايط خاك و آماده سازي آن براي كشت مجدد منجر شود.

مينرال كود تكسا به ويژه در زمين هايي كه درگير شوري خاك هستند و يا به ناچار از آب شور تغذيه مي كنند مي تواند مفيد واقع شود و از آثار سو آن بكاهد، اين كود به دليل تكنولوژي به كار رفته در توليد و فعال سازي عناصر تجميع شده در خاك، امكان جذب عناصر غذايي را براي ريشه گياهان بالا مي برد و با تنظيم pH مي تواند نتايج خوبي را در زمينه رشد، ريشه زايي و باردهي گياهاني از جمله گندم، حبوبات، دانه هاي روغني و … به دنبال داشته باشد.

همچنين كود تكسا مي تواند نياز به مصرف سموم كشاورزي را به ميزان 40 تا 60 درصد كاهش دهد و ضمن كاهش هزينه هاي كشاورزي، محصولات سالم تري را به دست مصرف كنندگان نهايي برساند. كاهش دوره كشت (در بعضي موارد از 2 تا 4 هفته)، افزايش تعداد چين هاي برداشت در محصولات چند چين همچون يونجه، افزايش وزني و حجمي برداشت محصولات تا 50 درصد و در نهايت بالا رفتن درآمد كشاورز پس از كسر تمامي هزينه ها به ميزان 1.5 تا 2 برابر از جمله دستاوردهاي استفاده از كود مينرال تكسا خواهد بود.


برچسب: كود،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۱۰:۲۸ توسط:تكفارم موضوع: نظرات (0)